Reklamacje – z tytułu gwarancji lub rękojmi
W przypadku potrzeby złożenia reklamacji oferujemy dwa tryby: z tytułu gwarancji lub rękojmi.
- Reklamacja z tytułu gwarancji – klient może skorzystać z gwarancji na warunkach określonych w jej zapisach.
- Reklamacja z tytułu rękojmi – możliwa w przypadku stwierdzenia braku zgodności produktu z Umową Sprzedaży, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale 8 Regulaminu naszego Sklepu Internetowego.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od daty ich złożenia. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych analiz lub badań produktowych, czas ten może ulec wydłużeniu – o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
Aby zgłosić reklamację, prosimy o wypełnienie formularza, który można pobrać tutaj, a następnie przesłanie go na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub pocztowy. Staramy się, aby proces reklamacyjny przebiegał sprawnie i transparentnie.